Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» передбачена можливість подання електронного звернення. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

У РАЗІ ДОТРИМАННЯ ВСІХ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ВИМОГ  ЗАЯВНИКИ МАЮТЬ ПРАВО ПОДАТИ ДО ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ grkmu_zhit@ukr.net ВІДПОВІДНЕ ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ!