Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 року розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.

Важливо пам’ятати, що безпосередньому поданню декларації може передувати виникнення у вас питань у зв’язку із завершенням терміну дії КЕП (кваліфікований електронний підпис) або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення тієї чи іншої інформації у декларації, вирішення яких потребуватиме додаткового часу. Тому слід перевірити, що ви без перешкод можете зайти до Реєстру та маєте всю необхідну інформацію для заповнення декларації.

На сайті Національного агентства доступна оновлена інформація, яка допоможе вам у заповненні та поданні декларації. Матеріали розміщенні за посиланнями:
https://nazk.gov.ua/rozyasnennya
https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elektronnogo-deklaruvannya
https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derzhavnym-reyestrom-deklaraciy
https://nazk.gov.ua/poshyrenni-zapytannya-pry-roboti-z-yedrdo

Також повідомляється, що 07.11.2018 року набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні кваліфікованого електронного підпису.

Національне агентство рекомендує не зволікати із заповненням декларацій та подавати їх завчасно.