Звіт про надходження інформаційних запитів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом першого півріччя 2024 року

Спеціалісти Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області упродовж першого півріччя 2024 року опрацювали 188 запитів, що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації».
Протягом цього періоду на адресу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області надійшло 188 запитів на отримання публічної інформації, з них: поштою – 6, електронною поштою – 110, через Держгеокадастр – 11, персонально – 44, через сайт Держгеокадастру – 17.
Від фізичних осіб надійшло 116 запитів, від юридичних осіб – 43 запитів, від місцевих та селищних рад – 22, від засобів масової інформації − 1, від громадських об’єднань – 6.
Найпоширенішими питаннями були: про надання інформації про перелік вільних земельних ділянок; про надання копії документації із землеустрою; про надання документації з землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки; про перелік користувачів та площу земельних ділянок; про надання копії розробленні державного акту на право власності на земельну ділянку; щодо площі земель сільськогосподарського призначення; щодо встановлення меж природно-заповідного фонду; щодо кількості судових справ; та ін.
За запитами, що надійшли на адресу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, запитувачам надано вичерпні відповіді та роз’яснення у визначені законом терміни.

Звіт про надходження інформаційних запитів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом третього кварталу 2024 року

Спеціалісти  Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області   упродовж ІІІ кварталу  2024   року опрацювали  81  запит, що поданий з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації».

Протягом  цього періоду на адресу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області  надійшов  81 запит   на отримання публічної  інформації, з них:  поштою  –  3, електронною поштою – 51,  через Держгеокадастр – 4,   персонально – 10,  через сайт Держгеокадастру – 13.

Від фізичних осіб  надійшло  50 запитів, від юридичних осіб – 25  запитів,  від місцевих та селищних рад – 6.

Найпоширенішими питаннями були: про надання копії документації із землеустрою; про надання документації з землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки; про місце розташування земельних ділянок;  про надання копії державного акту на право власності на земельну ділянку та ін.

За запитами, що надійшли на адресу Головного управління Держгеокадастру  у Житомирській області, запитувачам надано вичерпні відповіді та роз’яснення у  визначені  законом терміни.