З липня 2015 року на Публічній кадастровій карті України запроваджено електронну послугу замовлення Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, яка дала можливість скоротити процедуру оформлення заяви до декількох хвилин, а розрізнення функції реєстрації цієї заяви та обробки звело до мінімуму можливість зловживань.
На території Житомирської області за цей період опрацьовано 2 132 online-заяви громадян, в т. ч. 834 заяви – з початку 2017 року.
Найбільше електронною послугою скористались по земельним ділянкам, які розташовані на території Житомирського (433), Черняхівського (409) та Радомишльського (213) районів області.
Отримати Витяг громадяни могли у найближчому Центрі надання адміністративних послуг, який обирали самі при замовленні. Вартість послуги складає 80 гривень. Всі отримані кошти спрямовуються до загального фонду Державного бюджету України.
Довідково:
Замовлення витягів здійснюється через Публічну кадастрову карту, яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру.
Переглянути відео-презентацію електронної послуги «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру» можна тут.